.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار آمدوشد خودرو در جاده‌های مازندران
یک میلیون و ۳۰۰ هزار تردد از ابتدای سفر‌های نوروزی تاکنون در جاده‌های مازندران به ثبت رسیده است.

به گزارش شمال نیوز ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۲۰ درصدی تردد‌ها در سطح استان از شروع مسافرت‌های نوروزی تاکنون خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۰ هزار خودرو در این استان اقامت شبانه داشته اند، گفت: ۹ و ۸ دهم تردد‌های نوروزی در سطح کشور مربوط به استان مازندران است ضمن این که ۶ و ۵۰۰ هزار نفر اقامت شب در این استان تاکنون به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: از ابتدای شروع سفر‌های نوروزی تاکنون با افزایش ۲۰ درصدی تردد‌ها در این استان مواجه بوده ایم که در این راستا مازندران رتبه چهارم کشوری را دارد.

سردار میر فیضی با تاکید بر توسعه جاده‌های استان، گفت: با تدابیر اتخاذ شده ترافیک در جاده‌های ورودی به استان تا حد زیادی کاهش یافته است.

وی قرار گرفتن استان مازندران در مسیر ارتباطی بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را از بارزترین علل حجم ترافیک در این استان برشمرد و گفت: علاوه بر آن وجود جاذبه‌های گردشگری نظیر جنگل و دریا مهمترین علل توجه مردم سراسر کشور به استان مازندران به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که با تدابیر اتخاذ شده سعی بر این است که جاده‌های استان تا حتی الامکان یک طرفه نشوند، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با استا‌های همجوار در جاده های ورودی به مازندران سعی شده تا محدودیت‌های ترافیکی در استان نیز کاهش یابد.

سردار میرفیضی به رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی از آنان خواست: ضمن پرهیز از عجله وشتاب در رانندگی سفر خود را طوری مدیریت کنند که بدون هرگونه دغدغه‌ای خاطرات خو شی را از سفر‌های نورئزی برای خود و خانواده خود به ارمغان ببرند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.399 seconds.